Kalendarz trójdzielny – reklama, na którą będą patrzeć

Zbliża się koniec roku, a my powoli zaczynamy snuć plany na kolejny okres naszego życia. Choć nowoczesne technologie otaczają nas dziś ze wszystkich stron, wciąż nie brakuje amatorów tradycyjnych rozwiązań. Dlatego kalendarze ścienne nadal można zauważyć nie tylko w mieszkaniu prywatnym, lecz również w wielu przedsiębiorstwach. To przydatny element i funkcjonalny gadżet reklamowy, który możemy wykorzystać do promowania marki.

Na czym polega fenomen kalendarzy firmowych?

Każdy z nas ma przy sobie smartfon, w którym znaleźć można kalendarze oraz inne aplikacje, mające ułatwić planowanie, przypominanie o terminach spotkań lub robienie notatek. Dlaczego zatem papierowe kalendarze trójdzielne wciąż nie wyszły z mody? Odpowiedź jest prosta: są bardziej praktyczne!

Taki kalendarz powieszony w biurze zawsze jest w zasięgu oczu. Odpowiednio dobrana czcionka pozwala swobodnie wertować wzrokiem nadchodzące wydarzenia. Budowa kalendarza trójdzielnego ułatwia zyskanie niezbędnych informacji, dotyczących całego nadchodzącego kwartału. Najczęściej produkt jest tak skonstruowany, by umożliwić naniesienie dodatkowych notatek. Poza tym dopasowany kalendarz trójdzielny może stanowić świetne uzupełnienie dekoracji pomieszczenia.

Kalendarz trójdzielny ma sporo zalet

Z pewnością ten typ kalendarza wyróżnia bardzo uporządkowana formuła. Dni i tygodnie są ułożone w przejrzysty i klarowny sposób, tak że osoba patrząca w mgnieniu oka może znaleźć aktualny dzień i odszukać potrzebne informacje. Bardzo często pod oznaczeniem konkretnego dnia znajduje się też sporo wolnego miejsca, w którym możemy zapisać niezbędne dodatki lub terminy zaplanowanych spotkań.

Kalendarz jest idealnym narzędziem dla kierowników, którzy mają problem z zaplanowaniem prac. Produkt umożliwia kontrolowanie całego kwartału, co pomaga w ustaleniu harmonogramu zajęć dla personelu. Gadżet ma jeszcze jedną zaletę – stosunkowo niski koszt produkcji. Wydrukowanie dużej ilości kalendarzy trójdzielnych nie nadszarpnie firmowego budżetu, a jest to jednocześnie doskonały sposób na reklamę firmy.

Na co zwrócić uwagę podczas ich przygotowania?

Istotny będzie właściwy projekt kalendarza. Oprócz kwestii praktycznej powinien być on miły dla oka, by odbiorca mógł go stosować przez cały rok. Dlatego warto dobrze wykonać projekt, uwzględniając:

  • odpowiednią kolorystykę tła,
  • właściwie dobrane zdjęcia, nawiązujące do danej działalności,
  • odpowiednie umiejscowienie elementów identyfikacyjnych firmy, takich jak logo, numer kontaktowy czy adres,
  • parametry estetyczne kart kalendarza (dopasowana wielkość liter i cyfr, właściwa czcionka, odpowiednia ilość wolnego miejsca przy dniu tygodnia).

Istotna będzie też gramatura papieru. Warto wybrać produkty twardsze, które będą lepiej przylegać do ściany. Można też wzmocnić nadruk, stosując dodatkowe naświetlanie UV lub warstwy nadające połysk.

Napisane przez: Justyna

Dodaj komentarz