JUSTYNA
Katalogi reklamowe to doskonałe medium reklamowe. Pozwalają szczegółowo przedstawić ofertę firmy. Świetnie sprawdzą się w wielu branżach, zwłaszcza tam, gdzie liczy się estetyczne i zgrabne zaprezentowanie oferty.
Dostępne są dwa, główne rodzaje katalogów – klejone oraz zszywane. Różnią się rodzajem łączenia – stosuje się tu klejony grzbiet zamiast zszywek. Takie rozwiązanie prezentuje się bardziej estetyczne, ponieważ grzbiet katalogu jest gładki.
Katalogi klejone świetnie sprawdzą się podczas łączenia dużej ilości kartek. Możesz w ten sposób stworzyć bardzo rozbudowany projekt. Dzięki temu doskonale sprawdzą się do przedstawienia dużej oferty, prezentacji wielu produktów, czy też umieszczenia wielu zdjęć.
Oczywiście katalogi klejone mają wady. Przede wszystkim nie sprawdzą się przy cienkich broszurach. Jeśli chcesz stworzyć projekt na kilkanaście stron, to wybierz katalog zszywany. Dodatkowo są droższe niż modele zszywane.
Natomiast w tym miejscu trzeba zdementować mit o ich nietrwałości. Połączenie klejem jest faktycznie mniej trwałe niż zszywkami, jednak katalogi klejone też są w stanie przetrwać wiele i trzeba się postarać, żeby je zniszczyć.
Katalogi klejone sprawdzą się wszędzie tam, gdzie trzeba zaprezentować długą ofertę. Świetnie nadają się do takich branż jak hotelarstwo, moda, gastronomia. Bardzo dobrze uzupełnią stoisko na różnego rodzaju targach np. motoryzacyjnym, technologicznym. Przedsiębiorcy chętnie wykorzystują je nie tylko na konferencjach, ale także podczas spotkań biznesowych – katalog pozwala wygodnie przedstawić całą ofertę.
Oczywiście to tylko przykładowe rozwiązania. Jeśli zamierzasz wykorzystać katalogi reklamowe w firmie, to zastanów się ,jak obszerną ofertę chcesz przedstawić? Jeśli katalog ma mieć co najmniej kilkadziesiąt stron, to warto wybrać rozwiązanie klejone, bo pozwoli estetyczniej przedstawić ofertę. Natomiast katalogi szyte to dobra opcja do mniejszych broszur.
Klejone katalogi reklamowe świetnie się sprawdzą w tradycyjnych formach reklamowych. To dobry sposób na wyróżnienie firmy – oferta przedstawiona w katalogu wydaje się bardziej namacalna niż na ekranie komputera, dlatego może mocniej wpływać na potencjalnych klientów. Dlatego, jeśli szukasz nowych sposobów na dotarcie do klientów i nie planujesz ograniczać się tylko do reklamy online, to przetestuj klejone katalogi reklamowe.