JUSTYNA
Przy obecnym stopniu cyfryzacji, standardowe środki reklamy tracą na znaczeniu. Błędne jest jednak twierdzenie, że nie warto włączyć ich podczas promocji działalności. Nadal jest wielu potencjalnych klientów, którzy chętnie przeglądną papierowy katalog produktów. Obecnie ze względu na łatwość przygotowania i krótszy czas realizacji druku, najlepiej postawić na produkty klejone. Ile to będzie kosztować?
Katalog klejony firmy umożliwi precyzyjne zapoznanie się klienta z tym, co mamy mu do zaoferowania. Nawet jeśli działalność opiera się głównie na udostępnianiu dóbr i usług online, ten produkt może pomóc w dotarciu do nowych odbiorców np. podczas targów i konferencji. Posiadanie katalogu, w którym zaprezentowany jest komplet usług wiąże się z podniesieniem wartości oferty.
Poprzez folder reklamowy tworzy się mocniejszą relację między firmą a klientem. Przekazanie papierowego katalogu będzie odebrane jako bardziej osobisty gest niż przykładowo wysłanie maila bądź SMS-a z linkiem do oferty. Wręczając go odbiorcy, dajemy mu do zrozumienia, że jest dla firmy kimś istotnym, na kim jej zależy. Katalog znacznie też ułatwia kontakty z klientami – wciąż istnieje spora grupa odbiorców, która woli tradycyjne sposoby prezentacji produktów!
Producenci oferują dwie opcje klejenia katalogów: metodą PUR oraz Hot-Melt. Oba sposoby mają sporo zalet…
W przypadku techniki PUR możemy zyskać produkt o wysokiej wytrzymałości. Książka jest jednocześnie bardzo elastyczna, co ułatwi otwieranie jej na płasko i przeglądanie treści. Ten sposób umożliwi też przygotowanie mniejszych broszur złożonych z papieru o wysokiej gramaturze. Gotowy katalog można będzie wzbogacić okładką z uszlachetnieniami np. lakierem wybiórczym UV.
Druga technika, czyli tzw. klejenie na gorąco znacznie przyspiesza proces tworzenia określonej liczby katalogów. Szybszy termin realizacji wiąże się też z niższymi kosztami i przyspieszeniem prac projektowych. Dzięki tej metodzie możemy uzyskać idealne połączenie także mniejszej ilości stron, co ułatwi przygotowanie skromniejszych folderów reklamowych.
Ceny za przygotowanie katalogów klejonych w naszej drukarni są zmienne i zależą od kilku czynników, między innymi:
Przykładowo, za wydrukowanie 10 egzemplarzy katalogów 48-stronicowych w formacie A4 ze standardowymi parametrami papieru trzeba zapłacić około 2500 zł. Taka sama ilość mniejszych egzemplarzy, w formacie A5 będzie kosztować około 1200 zł. Koszty mogą ulec zwiększeniu przez dodatkowe usługi, które upiększą wygląd drukowanego folderu. Najlepiej samodzielnie sprawdzić faktyczną cenę przygotowania katalogów klejonych, korzystając z naszej strony internetowej.