Podkładki pod talerze – praktyczna reklama Twojej restauracji

Każdy restaurator chce, by jego lokal wyróżniał się na tle konkurencji. Stąd tak liczne starania nie tylko o jakość serwowanych potraw, lecz również stworzenie unikalnej atmosfery, by klienci chętniej przychodzili i spędzali tutaj czas. Wiąże się to między innymi z odpowiednim wystrojem i subtelnymi dodatkami. Bardzo praktycznym i funkcjonalnym gadżetem, który może wzbogacić stoły restauracji są podkładki pod talerze. To doskonałe uzupełnienie aranżacji i jednocześnie idealny sposób na promocję marki.

Podkładki pod talerze – dlaczego warto je stosować?

Takie elementy znacznie ułatwią zachowanie czystości w lokalu. Produkty przygotowane z drewna, bambusa lub tkanin doskonale chronią drewniane stoły przed uszkodzeniem, np. w wyniku postawienia talerza z gorącą zupą. Podkładki znacznie uproszczą też sprzątanie przypadkowo wylanej potrawy ze stołu.

To jednocześnie funkcjonalny gadżet, który zwiększa atrakcyjność lokalu. Właściwie dopasowane kolorystycznie podkładki mogą stanowić doskonałe uzupełnienie wystroju i cieszyć oko każdego klienta. Gadżet jest też często dodatkowym nośnikiem informacji dotyczących historii firmy, serwowanego menu czy innych przydatnych zagadnień.

Podkładki papierowe? Czemu nie!

Przygotowanie podkładek z wytrzymałych materiałów może być kosztowne, a takie rozwiązanie nie zawsze będzie najlepsze. Na szczęście podobne gadżety można wydrukować na papierze o odpowiedniej gramaturze. Choć jest to materiał mniej odporny na działanie wilgoci, można zabezpieczyć go dodatkową folią, która zapobiegnie zamoknięciu po rozlaniu potrawy.

Papierowa podkładka pod talerz oddziela naczynia od powierzchni stołu i jednocześnie stanowi doskonały element dekoracyjny. Przez zastosowanie wysokiej jakości druku offsetowego można uzyskać idealny efekt barwny i przygotować dowolny projekt podkładek.

Jakie informacje umieścić na podkładce?

Możliwości nadruku są niemal nieograniczone, warto jednak zastanowić się co dokładnie umieścić na takim gadżecie. Przede wszystkim dobrze jest na początku dostosować jego rozmiar do średnicy zastawy stosowanej w lokalu. Najlepiej postawić na produkt znacznie większy od talerza, na którym można będzie umieścić kilka dodatkowych informacji.

Co warto wydrukować na podkładce? Pomysłów jest tutaj mnóstwo. Można na przykład umieścić tu aktualne menu restauracji, które klient będzie miał stale przed oczami. Innym pomysłem będzie zamieszczenie ciekawych anegdotek dotyczących firmy lub kluczowych wydarzeń z jej historii. Można też wybrać bardziej praktyczne treści, takie jak informacje o kuponach rabatowych czy nazwę i hasło do łącza internetowego.

Napisane przez: Justyna

Dodaj komentarz