Notesy z logo firmy – czy to przydatny gadżet reklamowy?

Notesy z logo firmy to popularny gadżet reklamowy wykorzystywany w firmach o różnym profilu. W odróżnieniu od gadżetów, których główną funkcją jest reklamowanie danego przedsiębiorstwa, notesy z logo niosą za sobą rzeczywistą wartość użytkową. Czy warto zainwestować w gadżet tego typu dla swojej firmy?

Notesy w różnych konfiguracjach

Notesy klejone z okładką, notesy klejone bez okładki – w drukarni Malina możesz wybierać różne opcje notesów z logo firmy:

  • Notesy klejone bez okładki – zazwyczaj notesy drukowane są na papierze o gramaturze offset 90g z wykorzystaniem dwóch technik druku. Ich dobór zależy od nakładu. Przy niskim nakładzie druk wykonywany jest cyfrowo, w przypadku dużych nakładów, wybór pada na druk offsetowy. Notesy drukowane są w 3 wersjach – 25,50 lub 100 kart. Mogą być w formacie DL, A6, A5 lub A4. Minimalny wolumen pozwalający zrealizować zamówienie to 50 sztuk.
  • Notesy klejone z okładką – notesy klejone z okładką to podobne rozwiązanie do powyżej opisanych notesów, ale ich wyróżnikiem jest obecność okładki. Na każdej kartce notesu można nanieść własne logo i dane kontaktowe, co pozwoli skuteczniej zapisać się w pamięci odbiorców. Gadżet tego typu jest popularny szczególnie na targach oraz drobny upominek dla kontrahentów. Trwała okładka drukowana jest na papierze kreda mat 170g, a środek na gramaturze papieru offset 90g. Notesy mogą być wydrukowane podobnie jak poprzedni model w 3 opcjach: okładka + 25 stron, okładka + 50 stron, okładka + 100 stron. Notesy można drukować w formatach A6, A5, A4 oraz DL.

Notesy z logo firmy – jakie mają zalety?

Zastanawiasz się, czy warto postawić na praktyczne gadżety, czyli notesy z logotypem firmy? Takie rozwiązanie ma wiele zalet, w tym między innymi:

  • promocja dla Twojej marki – umieszczenie logo firmy na notatniku pozwoli Ci skutecznie promować swoją markę lub firmę. Pracownicy, klienci czy partnerzy korzystający z notatek, naturalnie zwiększają świadomość Twojego brandu,
  • funkcjonalność – notesy z logo to produkty codziennego użytku. Nie trzeba znajdować dla nich zastosowania, bo robienie notatek jest naturalną czynnością w wielu biurach. Klient, partner czy pracownik posługujący się Twoim notesem, naturalnie zwiększa widoczność Twojej marki,
  • profesjonalizm – notesy z logo to gadżet pozwalający budować profesjonalny wizerunek firmy. Ma to szczególne znaczenie w branżach, w których zaufanie i reputacja są kluczowe w wyborze partnerów do współpracy,
  • personalizacja – każdy notes z logotypem może wyglądać nieco inaczej, co sprawia, że niedużym kosztem zyskujesz praktyczny i personalizowany gadżet firmowy,
  • niewysokie koszty – notes z logotypem wyróżnia się pod względem kosztów. Ten praktyczny gadżet nie będzie kosztował wiele Twojej firmy. Koszt jednego małego notesu to zaledwie kilka złotych, a minimalny nakład w drukarnia-malina.pl to 50 sztuk.

Wypróbuj i sprawdź, czy rozwiązanie sprawdzi się również w Twoim biznesie!

Napisane przez: Justyna

Dodaj komentarz