Roll-up
Reklamowy rollup dwustronny – profesjonalna reklama firmy
Rollup reklamowy doskonale sprawdzi się na targach, eventach branżowych i różnych wydarzeniach. Jednym z najczęściej spotykanych rozmiarów rollupa jest 100x200 – świetnie spisuje się on na eventach i pozwala zaprezentować ofertę w czytelny sposób.
Jednocześnie rollup reklamowy sprawdzi się także w innych miejscach. To doskonałe wyposażenie biura, lokalu, punktu sprzedaży, punktu usługowego. Rollupy pozwalają zdobyć uwagę klienta – to bardzo skuteczna, tradycyjna forma reklamy
Jak można wykorzystać roll-up standardowy?
Roll up w rozmiarze 100x200 cm to bardzo reprezentacyjny nośnik informacji i promocji. Służy zarówno markom osobistym, jak i większym biznesom. Wykorzystuje się go jako słup informacyjny lub tło dla działań własnych. Można go zadrukować wielokrotnością swojego loga albo stworzyć rozbudowaną kompozycję graficzną, nawet ze zdjęciami.
Profesjonalne możliwości technologiczne naszej drukarni pozwalają nam na wykonanie roll-upów szybko i sprawnie, w każdym nakładzie. Dzięki temu możesz złożyć u nas zamówienie bez względu na to, czy potrzebujesz 1, 2, czy nawet 10 rollupów.
Rollup cena – ile kosztuje druk?
Drukarnia Malina to miejsce, w którym pomożemy Ci zbudować Twój wizerunek i wykreować odpowiednią komunikację wizualną. Klienci zamawiający u nas materiały często wracają, aby dokupić ich więcej lub dobrać nowe, odpowiednie do uzyskania swoich marketingowych celów. Nośniki reklamowe, takie jak nasze roll-up standard 100x200 cm, świetnie sprawdzają się w terenie i pomagają wyróżnić nasz punkt lub ofertę. Przede wszystkim wpływają na odpowiedni wizerunek marki. Cena druku rollupów jest zależna od parametrów druku i automatycznie obliczana w kalkulatorze.
Nasze Biuro Obsługi Klienta chętnie pomoże Ci dobrać potrzebne parametry, a za dodatkową opłatą możemy wykonać od zera projekt graficzny. Roll upy drukujemy zawsze na podłożu typu Blackout 350, stawiamy na wysoką jakość i trwałość wykonania.
Jaki rozmiar Roll-upa wybrać?
Roll-upy dostępne są w różnych rozmiarach. Z naszych doświadczeń wynika, że największą popularnością cieszy się Roll-up 100×200 oraz 85×200. Rozmiar Rollu-upa wpływa nie tylko na koszt druku, ale także projekt.
Roll-up 85×200 ma kształt podłużnego prostokąta. Na rynku znajdziesz także propozycje o rozmiarze nawet 150×200. Kształt jest bardziej zbliżony do kwadratu – produkt ma większą powierzchnię, dzięki temu zmieści się na nim więcej treści.
Dlatego zastanawiając się jaki rozmiar Roll-upa weź pod uwagę projekt, który chcesz zaprezentować. Pamiętaj także o dostępnej przestrzeni i upewnij się, że większy Roll-up nie będzie jej przytłaczał wizualnie. A jeśli szukasz prostego i uniwersalnego rozwiązania, to wybierz wersję 100×200.